-
Tècnic/a de Farmàcia
Ens trobem en la cerca d'un/a Tècnic/a de Farmàcia, per a una reconeguda empresa especialitzada en el sector farmacèutic, amb diferents sucursals a la zona cèntrica d'Andorra. Les responsabilitats del càrrec serien: - Assessorar als usuaris sobre les característiques i indicacions d'ús dels productes farmacèutics i parafarmacèutics. - Utilitzar aplicacions informàtiques per a la tramitació de receptes i facturació. - Gestionar documentació generada i tasques administratives. - Assegurar el bon estat del material i els equips de l'establiment. Requisits: - Mínim quatre anys d'experiència com a tècnic de farmàcia o similar. - Disponibilitat per treballar caps de setmana i festius. - Es requereix un nivell avançat de català i espanyol. - Bones habilitats comunicatives. S'ofereix: - Oportunitats pel creixement professional i formació contínua. - Paquet salarial atractiu i competitiu. - Incorporació immediata. - Bon ambient laboral. - Horari variable. Experiència: - Es requereix un perfil sènior amb més de quatre anys d'experiència com a tècnic de farmàcia o similar. Formació: - Es valora una formació professional en l’àmbit de farmàcia. Idiomes requerits: - Espanyol: Natiu. - Català: Intermedi. Requisits valorables: - Coneixements de productes francesos i espanyols. - Coneixements de primers auxilis. - Coneixements en anatomofisiologia i patologies bàsiques. - Valorables coneixements de l'idioma francès. Inscriure's directament aquí: https://www.etalentum.com/ca/candidats/oferta-treball/22660/tecnic/a-de-farmacia.html O contactar directament amb el consultor (Illya): iarseniy@etalentum.com o al 381536
-
Programador/a .NET
Per a una empresa referent en el sector IT a Andorra, ens trobem en la cerca d'un/a Programador/a .NET. Les responsabilitats del càrrec serien: - Disseny, desenvolupament i manteniment del programari de gestió, així com de les webs dels clients. - Implementació de noves funcionalitats. - Analitzar les necessitats dels clients i facilitar la millor solució en cada cas. - Garantir la qualitat i evolució dels codis existents. - Manteniment preventiu i evolutiu de la base de dades. - Manteniment de la documentació. - Anàlisi i integració amb tercers. Requisits: - Imprescindible comptar amb permís de treball i residència adequat pel càrrec. - Experiència en disseny i manteniment de bases de dades de SQL Server. - Capacitat d’atenció al detall i habilitats organitzatives. - Coneixements en integració de mètodes de pagament. - Experiència amb el desenvolupament d'APIs. S'ofereix: - Horari de jornada partidade dilluns a dijous; divendres, jornada intensiva. - Oportunitats de creixement professional i formació contínua. - Equip dinàmic i amb bon ambient de treball. - Incorporació immediata. - Contractació indefinida. - Salari segons vàlua. Experiència requerida: - Es requereixen 5 anys d'experiència en el desenvolupament d'aplicacions amb .NET Framework. Formació: - Educació Secundària Obligatòria. Idiomes: - Espanyol: Natiu. Requisits valorables: - Es valora formació professional en l'àmbit informàtic o experiència demostrable similar. - Coneixements en altres llenguatges i entorns: JavaScript, PHP, MySQL, MongoDB, Angular, Node.js, HTML, CSS, Python, Vue, React, entre altres. - Català: Avançat/ Natiu. Inscriure's directament aquí: https://www.etalentum.com/ca/candidats/oferta-treball/23265/programador/a-net.html O contactar directament amb el consultor (Illya): iarseniy@etalentum.com o al 381536
-
Terapeuta Ocupacional
Ens trobem en la cerca d'un/a terapeuta ocupacional, per a una important empresa de l’àmbit educatiu situada a Andorra La Vella. Amb l'objectiu de contribuir en el ple desenvolupament de la persona, promovent la seva independència funcional, col·laborant amb la seva xarxa natural de suport, tenint en compte la seva etapa vital, es busca un perfil que dugui a terme les següents tasques: - Realitzar l'avaluació inicial i periòdica de les habilitats funcionals de la vida diària i necessitats/adaptacions de l'entorn de la persona, fer-ne el seguiment i elaborar els informes tècnics pertinents. - Dissenyar, implementar i fer el seguiment dels Plans personalitzats d'intervenció terapèutica o de rehabilitació. - En l'àmbit de l'atenció precoç, quan el terapeuta ocupacional sigui designat com a terapeuta referent, realitzar la detecció de les necessitats de la família i escola bressol, així com dissenyar i desenvolupar, de manera col·laborativa, la intervenció terapèutica que és dura a terme en els entorns naturals de l'infant. - En l'àmbit de l'atenció precoç, quan el terapeuta ocupacional sigui designat com a terapeuta referent, maximitzar el potencial individual de cada infant, a l'escola bressol, a domicili i en el joc, oferint les eines bàsiques de l'aprenentatge perquè es generin les bases necessàries de noves destreses i habilitats. - Proposar i implementar el material de suport per facilitar l'aprenentatge d'habilitats i funcions essencials per l'adaptació entorn de la persona. - Assessorar i treballar de manera col·laborativa amb els equips d'atenció de la persona per proporcionar una atenció integral i coordinada que s'adapti a les seves necessitats específiques. - Assessorar, proporcionar acompanyament tècnic i donar suport a la família, oferint estratègies pràctiques i adaptades al context per abordar els reptes comunicatius de la persona i capacitar l'entorn. - Col·laborar amb el metge rehabilitador i altres professionals de la salut per la promoció i prevenció de la salut de manera integral i coordinada. - Impartir i/o participar en activitats formatives, cursos o jornades de caràcter tècnic. Requisits: - Habilitats analítiques i de comunicació avançades, tant en català com en espanyol. - Passió per l’àmbit sociosanitari. - Cotxe propi i carnet de conduir. S’ofereix: - Horari de jornada partida de dilluns a divendres. Flexibilitat horària. - Oportunitats de creixement professional i formació contínua. - Equip dinàmic i amb bon ambient de treball. - Incorporació immediata. Experiència requerida: - Es requereixen dos anys d’experiència en llocs de treball similars. Formació requerida: - Grau en Terapia Ocupacional Idiomes: - Català: Avançat. - Espanyol: Natiu. Requisits valorables: - Formacions addicionals relacionades amb l’àmbit sociosanitari. Inscriure's directament aquí: https://www.etalentum.com/ca/candidats/oferta-treball/23375/terapeuta-ocupacional.html O contactar directament amb el consultor (Illya): iarseniy@etalentum.com o al 381536
-
Gestor/a Comptable
Ens trobem en la cerca d'un/a gestor/a comptable, per a una empresa, referent en el sector de la gestió comptable, laboral i fiscal situada a Andorra la Vella. La companyia destaca per la seva experiència en la gestió de carteres de clients, oferint serveis de qualitat i adaptats a les necessitats del mercat. Les seves responsabilitats serien: - Coneixements en comptabilització de resums de caixes en sectors d'hostaleria i restauració. - Comptabilització de factures emeses i rebudes de clients i proveïdors. - Conciliació bancària. (Amb bons coneixements de banca en línia) - Tràmits en línia amb l'administració tributària. - Resolució d'incidències comptables. - Comptabilització d'actius. - Liquidació d'IGI. Requisits: - Mínim un any d'experiència en comptabilitat, amb coneixements en gestió de carteres de clients a Andorra. - Coneixements sòlids dels principis comptables, fiscalitat, impostos i normatives relacionades a Andorra. - Habilitats analítiques i de comunicació avançades, tant en català com en espanyol. - Imprescindible comptar amb permís de treball i residencia apte pel càrrec. - Bons coneixements d'administració ofimàtica. (Sobretot Excel i Outlook) - Capacitat d'atenció al detall i habilitats organitzatives. - És obligatori disposar de permís de treball i residencia. S'ofereix: - Horari de jornada partida de dilluns a divendres. Amb flexibilitat horària. Horari intensiu d'estiu durant els mesos de juny, juliol, agost i part de setembre. - Oportunitats de creixement professional i formació contínua. - Bon ambient de treball, equip dinàmic i col·laboratiu. - Incorporació immediata. Requisits valorables: - Es valoraran molt positivament coneixements de presentació de comptes i impostos de societats i liquidacions d'IRPF. - Familiaritat amb programari específic del sector (Excel, Contaplus, SAGE, etc.) - Formacions addicionals relacionades amb comptabilitat o gestió financera. - Valorables coneixements en lectures de balanç i pèrdues i guanys. - Molt valorables bons coneixements d'anglès i francès. Experiència: - Es requereix un any d'experiència en el camp de la gestió comptable o similars. Formació: - Títol universitari o formació professional en Comptabilitat, Finances, Administració o disciplines relacionades amb la comptabilitat. Idiomes: - Espanyol: Natiu. - Català: Intermedi. Inscriure's directament aquí: https://www.etalentum.com/ca/candidats/oferta-treball/23578/gestor/a-comptable.html O contactar directament amb el consultor (Illya): iarseniy@etalentum.com o al 381536
-
CUINERS/ES
A Grup Kanalla, empresa referent en el sector de la restauració a Andorra, estem a la recerca de Cuiners/es per sumar talent i energia als nostres equips de cuina. A qui busquem? Professionals apassionats per la cuina, amb ganes de créixer i aportar valor. Amb disciplina i capacitat per treballar sota pressió. Organitzats, amb criteri i compromís amb l’ofici. Que gaudeixin treballant en equip i compartint coneixement. Requisits imprescindibles: Nacionalitat andorrana o permís de residència i treball vigent. També considerarem candidatures que hagin completat 4 temporades senceres a Andorra o 2 anys cotitzats al país d’origen, per poder tramitar el permís de residència i treball. Experiència prèvia com a cuiner/a en entorns de ritme alt. Coneixements de cuina tradicional i moderna. Habilitats d’organització i neteja de la partida. Responsabilitat, puntualitat i implicació. Oferim Incorporació immediata amb jornada completa. Salari segons experiència i nivell de responsabilitat. Bon ambient de treball i equip consolidat. Desenvolupament professional i possibilitats de promoció. ???? Envia el teu CV a: rrhh@grupkanalla.com ???? Indica en l’assumpte: “Candidatura Cuiner/a” Si t’apassiona la cuina i vols créixer dins un projecte amb futur, t’estem esperant!
-
Atenció al Client Operari/a d'aparcament - Disponibiltat per diferents torns
PREMIUM Des de Saba Aparcaments estem buscant operaris interessats en treballar a l'aparcament d'Andorra la Vella: Les FUNCIONS a desenvolupar serien: - Controlar les instal·lacions. - Atendre el client fent cobraments, donant informació, resolent incidències i dubtes. - Venda de productes Saba (adobs i descomptes) - Assegurar en tot moment el funcionament correcte de les instal·lacions, sistemes i control de places lliures. - Manteniment de l'ordre i neteja general de l'aparcament. - Tasques administratives diverses. - Control i suport al client en les incidències. CONDICIONS: - Jornada: 40h setmanals - Horari: Torn Tarda (14h a 22h): Durada de tres setmanes amb opció de prolongació fent cobertures als altres torns (Matí / Nit / Corretorns Matí Tarda i Nit) fins octubre - De dilluns a diumenge (dos festius setmanals) - Incorporació: 14/04/2025 - Salari: 1.464€ b/m - NECESSARI PERMÍS DE RESIDÈNCIA - Si estàs interessat/interessada en aquesta oferta, si us plau, envia el teu CV i el teu permís de treball a l'email: belen.molero@sabagroup.com
-
CAMBRERS/ES
A Grup Kanalla, empresa de restauració amb passió per l'excel·lència i el servei de qualitat, estem a la recerca de Cambrers/es per reforçar els nostres equips als diferents restaurants del grup. A qui busquem? Una persona orientada al client, amb ganes d’oferir una experiència de servei excepcional. Responsable, dinàmica i proactiva, que sàpiga treballar en equip i mantenir la calma en entorns exigents. Amb capacitat per adaptar-se a diferents estils de servei i ritmes de feina. Amb voluntat d’aprendre, créixer i formar part d’un projecte consolidat al país. Requisits imprescindibles: Nacionalitat andorrana o permís de residència i treball vigent. També es valoraran candidatures que hagin completat 4 temporades a Andorra o 2 anys cotitzats al seu país d’origen, per poder tramitar el permís de residència i treball. Experiència prèvia en restauració o hostaleria. Bon tracte amb el client i habilitats de comunicació. Coneixements de català i castellà. Es valoraran altres idiomes. Actitud positiva i ganes de treballar. Oferim Contracte estable i jornada completa. Salari competitiu, segons experiència i responsabilitats. Bon ambient de treball i equip compromès. Possibilitats de creixement professional dins del grup. ???? Envia el teu CV a: rrhh@grupkanalla.com ???? Indica en l’assumpte: “Candidatura Cambrer/a” Uneix-te a Grup Kanalla i forma part d’un equip apassionat per la restauració!
-
RESPONSABLE COMPTABILITAT
PREMIUM Si tens una sòlida experiència en comptabilitat, t'estem buscant! Cerquem un perfil responsable, molt organitzat i que tingui un bon domini d'eines ofimàtiques per a una incorporació immediata. Oferim condicions salarials interessants! No dubtis més, envia'ns el teu CV amb la referència "responsable comptabilitat" a: jobs.pollyanna.andorra@gmail.com
-
Uneix-te al nostre equip com a perruquer/a unisex!
PREMIUM Som un equip que valora la passió, el dinamisme i el treball col·laboratiu. Busquem algú com tu per formar-ne part! T’oferim: ✅ Estabilitat laboral amb contracte a jornada completa. ✅ Un ambient agradable i condicions econòmiques atractives. ✅ Incorporació immediata perquè comencis a brillar aviat! Què demanem? ✅ Experiència prèvia en perruqueria. ✅ Capacitat d’organització i esperit d’equip. ✅ Permís de residència i treball en vigor. T’interessa? Envia’ns el teu CV a mconsultesrecursos@gmail.com i fem equip junts! Important: Només acceptem CVs per correu electrònic.
-
Cambrer/a amb experiència
PREMIUM Restaurant Kram, situat a Andorra la Vella, cerca cambrer/a amb una experiència mínima demostrable de 2 anys. Detalls de l'oferta: - Jornada: Completa - Perspectiva de la feina: Estable - Previsió d'incorporació: Immediata - Tipus de contracte: De duració determinada Requisits imprescindibles: - Permís de residència i treball en vigor. Interessats/des: Envieu el vostre CV a: kramandorra@gmail.com Important: No s’admetrà cap altra forma de recepció com WhatsApp o telèfon. Les sol·licituds que no compleixin aquest requisit seran automàticament descartades.
-
Cerquem administrativa
PREMIUM Busquem una persona per unir-se al nostre equip com a administrativa, encara que el treball va més enllà de la administració pura. Aquesta posició implica una significativa quantitat d'atenció telefònica i gestions de despatx, ideal per aquells que gaudeixen del contacte amb el client i la resolució de problemes en un entorn dinàmic. Oferim: • Un contracte amb perspectiva de treball estable en jornada completa. • Horaris orientats al comerç. • Incorporació immediata en un ambient de treball agradable i de suport mutu. Requisits: • Experiència en posicions similars, valorant-se positivament la capacitat de gestió telefònica i d'atenció al client. • Capacitat de treball en equip i bona organització. • Imprescindible tenir permís de residència i treball. Busquem algú amb: • Excel·lents habilitats comunicatives, tant oralment com per escrit. • Habilitat per gestionar múltiples tasques de manera eficaç i eficient. Si estàs buscant una oportunitat on puguis combinar les teves habilitats d'administració amb un fort component d'interacció amb el client, i valors la importància d'un bon ambient laboral, t'encoratgem a enviar-nos el teu CV a consultaempleonline@gmail.com. Atenció: Acceptem sol·licituds únicament a través d'aquest correu electrònic. Les propostes rebudes per altres mitjans, com WhatsApp o trucades, seran excloïes del procés de selecció.
-
FARMÀCIA DEL PONT
PREMIUM Cerca auxiliar de farmàcia o Dermofarmàcia amb capacitat de treball en equip. Oferim: Formació a càrrec de l'empresa. Bon ambient de treball. Es valorarà experiència contrastable en Farmàcia i/o Dermo-Farmàcia, idiomes. Imprescindible tenir permís de residència i treball.Interessats enviar CV a: consultaempleonline@gmail.com(*) No s’admetrà cap altra forma de recepció com via WhatsApp o telèfon.Tota sol·licitud que no compleixi amb l’esmentat quedaran automàticament descartades.
-
MOTORISTA
PREMIUM Si estàs buscant un extra pels diumenges, amb una feina senzilla i flexible, t'estem buscant! Cerquem un motorista per repartir gènere entre botigues, en moto, per l'avinguda Carlemany. Si ets major d'edat, i disposes de permís de treball i carnet A1, no et perdis aquesta oportunitat. Pots enviar-nos el teu CV amb la referència "motorista" a: pollyanna.rrhh@gmail.com.
-
ENCARREGAT/DA BOTIGA
PREMIUM Si ets responsable i t'agraden els reptes i la venda, t'estem buscant! Cerquem un perfil ambiciós, amb ganes d'aprendre i capacitat de lideratge, per a una incorporació immediata. Es valorarà experiència prèvia en comerç i en gestió d'equips. No dubtis més, i envia'ns el teu CV amb la referència "Encarregat" a: pollyanna.rrhh@gmail.com
-
COMPTABLE
Un prestigiós grup especialitzat en la gestió i l’assessorament 360º a empreses i professionals de sectors diversos, buscar incorporar un comptable per la seva filial. S’ofereix jornada complerta de 40h setmanals i jornada intensiva els divendres. Es requereix experiència de dos anys i el domini del francès, l’anglès, català i castellà. Salari revisable en funció de l’evolució professional.