Andorra Andorra La Vella Treball Administració d'empreses
Oferta de feina
Administració
Oportunitat de Treball a MCA Assessors!
Estem ampliant el nostre equip i busquem un/a administratiu/va proactiu/va i organitzat/da per incorporar-se al nostre despatx professional. Si ets una persona dinà mica, amb habilitats comunicatives i capacitat per gestionar diverses tasques administratives amb precisió, aquesta oferta és per a tu!
• Responsabilitats
- Assistir en la gestió de projectes i col·laborar amb diferents departaments.
- Gestionar trà mits i sortides amb l’Administració i altres entitats publiques.
- Atendre trucades telefòniques i gestionar-les de manera eficient.
- Administrar el correu electrònic i comunicacions internes.
- Suport administratiu en tasques com l’arxiu, gestió de documents i manteniment de bases de dades.
• Requisits
- Domini del català i del francès (es valorarà el coneixement d’altres idiomes).
- Experiència prèvia en posicions similars, especialment en entorns d’assessoria.
- Capacitat organitzativa, actitud professional i autonomia per treballar tant de manera independent com en equip.
• Què oferim?
- Formar part d’una empresa consolidada, amb un entorn de treball col·laboratiu i dinà mic.
- Oportunitats de creixement i desenvolupament professional dins de l’empresa.
- Salari competitiu, amb beneficis socials addicionals (PIAM).
- Horari intensiu els divendres, per gaudir de millor conciliació personal.
- Contracte indefinit.
Si creus que aquesta posició encaixa amb el teu perfil i estàs preparat/da per aportar valor al nostre equip, esperem la teva candidatura! Envia’ns el teu CV i una carta de presentació a contact@mcaandorra.com
Estem ampliant el nostre equip i busquem un/a administratiu/va proactiu/va i organitzat/da per incorporar-se al nostre despatx professional. Si ets una persona dinà mica, amb habilitats comunicatives i capacitat per gestionar diverses tasques administratives amb precisió, aquesta oferta és per a tu!
• Responsabilitats
- Assistir en la gestió de projectes i col·laborar amb diferents departaments.
- Gestionar trà mits i sortides amb l’Administració i altres entitats publiques.
- Atendre trucades telefòniques i gestionar-les de manera eficient.
- Administrar el correu electrònic i comunicacions internes.
- Suport administratiu en tasques com l’arxiu, gestió de documents i manteniment de bases de dades.
• Requisits
- Domini del català i del francès (es valorarà el coneixement d’altres idiomes).
- Experiència prèvia en posicions similars, especialment en entorns d’assessoria.
- Capacitat organitzativa, actitud professional i autonomia per treballar tant de manera independent com en equip.
• Què oferim?
- Formar part d’una empresa consolidada, amb un entorn de treball col·laboratiu i dinà mic.
- Oportunitats de creixement i desenvolupament professional dins de l’empresa.
- Salari competitiu, amb beneficis socials addicionals (PIAM).
- Horari intensiu els divendres, per gaudir de millor conciliació personal.
- Contracte indefinit.
Si creus que aquesta posició encaixa amb el teu perfil i estàs preparat/da per aportar valor al nostre equip, esperem la teva candidatura! Envia’ns el teu CV i una carta de presentació a contact@mcaandorra.com
Sou anyal mÃnim: Consultar sou
REF: 561403
Tipus | Administració d'empreses |
CaracterÃstiques
- Caps de setmana festius
- Contracte fixe
- Formació a cà rrec de l'empresa
- Incorporació immediata
- Jornada completa
Comparteix
Imprimir fitxa en format pdf
Imprimir fitxa en format pdf
Marc
Usuari Particular
Alta desde 28.01.2022
Usuari num. 38027
Usuari Particular
Alta desde 28.01.2022
Usuari num. 38027
Contactar amb Marc | |
Tel. 845845
Digues que m'has vist a buscofeina.ad |
|
1 anuncis al grup finpp.com | |
1 anuncis a buscofeina.ad |
Ubicació